frizzLe
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




傳媒法規 昨晚上BB沒有回來 因為她中午去了順德 太晚了 來不及 溫習到三點多才睡 背了得簡答題都有出到 所以還不錯 論述題做不完 但是應該可以PASS的了 還是有在靠貓咪.. 原本今天可以返HK 但系要陪BB 所以聽日SIN返!!! 但系其實我都無咩錢了 唉 聽日一定要返HK呀 我要去搵工呀!!!!! 今 ...
More
傳媒法規 昨晚上BB沒有回來 因為她中午去了順德 太晚了 來不及 溫習到三點多才睡 背了得簡答題都有出到 所以還不錯 論述題做不完 但是應該可以PASS的了 還是有在靠貓咪.. 原本今天可以返HK 但系要陪BB 所以聽日SIN返!!! 但系其實我都無咩錢了 唉 聽日一定要返HK呀 我要去搵工呀!!!!! 今晚還是好好睡一覺吧...... 好想好想返屋企!!!!!!!!!
Less

0