goo
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




上回講到身邊個名老牌助手,年資七年。 今回想講下老牌死黨dorib, 更勁,十二年。 ...
More
上回講到身邊個名老牌助手,年資七年。 今回想講下老牌死黨dorib, 更勁,十二年。 不過話講話講都只係講少少。 DORIB呢,其實係搭上搭friend lung friend識geh, 加拿大。 不過我地係返到黎先真正做到朋友。 呢十幾年其實加埋都唔知有無四年大家響同一個地方住,因為拒係無腳geh小鳥,成日呢度去個度去,不過好奇怪,呢一點亦無suen我地友誼。反而我地比身邊一d經常會見到geh friend 更有默契更友誼永固。 如果話二五係家人,呢隻dorib就更係喇。 家姐妹個庭,好sack大家geh。 唔會成日見到,但總之大家知道對方唔開心就會撲到出黎架啦。 年前好唔好意思攪到拒比人寫又起底,都係個句,香港雜誌真無聊。 彷如所有人都唔會有純友誼geh, 同男同女同老同幼都係有不尋常關係,好似最終目的係令到所有藝人都無晒朋友先會停手。 歪曲人地geh私隱換拒地所謂geh新聞自由,真係非常之有道理。 老實講,我自細受我師傅影響,都算係一個義氣仔女,朋友大過天,亦真係有好多知心朋友,你話我會唔會因為一d膚淺報導而點點點呢?鍾意寫咪寫lor,諒拒地都唔知咩為之真友情架喇。 言歸正傳, wei 啊dorib快快歸來啦,我想BBQ啊!!!!!食啊食啊食!!!!!
Less

75