goo
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




今日做完野回家途中同啊二五同埋司機堂講開蒸魚 攪到我都想食魚,所以就真係買左條魚蒸。 ...
More
今日做完野回家途中同啊二五同埋司機堂講開蒸魚 攪到我都想食魚,所以就真係買左條魚蒸。 哈哈.....好好味worrrrrr......我d自製豉油都唔錯。 家下好~~~飽,想訓個覺。 走之前講多樣野,今朝睇報紙,又見到細路自殺新聞,當然又係為左一d小事啦。 唉,最慘就係呢,個‘專家’geh advice係,“避免過度責罵小朋友。” 我一d都唔認同。其實就係而家d家長成日縱d細路,先會惡性循環甘攪到d小朋友甘脆弱。我眼見唔少家長由得d小朋友想點就點,又話唔打得又剩,我地細個邊會甘架,啊媽啊爸話要打,就乖乖就範,影咩響心理講咩民主呢,細路都未識分好壞就由得拒地亂黎,就係要響呢個年齡教架嘛,到大個左教識晒做人基本禮儀先比拒地做拒地自己決定都唔遲。 我就係一個例子,細個啊媽啊爸都幾嚴,大個就反而由得我做自己決定唔會鵝我呢樣鵝我個樣,我覺得做父母就係應該甘樣啦,細個管教,大個比支持。 我第時都係會甘樣教仔,或人地d仔。哈哈。
Less

145