NoRa
How Do You Feel About It?


Ok

Good

Sad

Angry

Fun




大概有某種程度的嚮往,對於生活、未來,一切一切。 不是每件事都像蘋果咬一口的那樣簡單,多些時候因為心理的懼怕或種種因素,I couldn't face all matters,even in my deep. 上帝藉著這樣的力量,拉進人與祂之間的關係,但通常需要一些勇氣。 so, i start to prepare myself. ...
More
大概有某種程度的嚮往,對於生活、未來,一切一切。 不是每件事都像蘋果咬一口的那樣簡單,多些時候因為心理的懼怕或種種因素,I couldn't face all matters,even in my deep. 上帝藉著這樣的力量,拉進人與祂之間的關係,但通常需要一些勇氣。 so, i start to prepare myself. i can't change to sb. or sth., only by Jesus.
Less
1